orIjentiran ili orjentiran?
(prestaro za odgovor)
altazar2
2007-03-30 00:07:02 UTC
Orijentacija ili orjentacija?

Pretpostavljam da ta riječ dolazi od riječi "orijent".
Sunce izlazi na istoku. Tako se možemo orijentirati. Ili orjentirati?

Čini mi se da bi trpni oblik mogao biti bez "i"...
--
http://hr.wikipedia.org/wiki/Pravopis
http://hr.wikipedia.org/wiki/Pravopis_hrvatskoga_jezika
pApAk
2007-03-30 09:20:54 UTC
Post by altazar2
Orijentacija ili orjentacija?
Pretpostavljam da ta rijeè dolazi od rijeèi "orijent".
Sunce izlazi na istoku. Tako se možemo orijentirati. Ili orjentirati?
Èini mi se da bi trpni oblik mogao biti bez "i"...
Èini mi se da bi trpni oblik mogao biti sa "i"...
altazar2
2007-03-30 10:04:45 UTC
"pApAk" je napisao...

| Čini mi se da bi trpni oblik mogao biti sa "i"...

Izgovoriš li to *i* u riječi *or(i)jentiran*?

Ja ne. Ni u: *or(i)jentirati*, *or(i)jentiranje*, *or(i)jentacija*.
http://altazar.blog.hr/
pApAk
2007-03-30 11:02:38 UTC
Post by altazar2
"pApAk" je napisao...

| Èini mi se da bi trpni oblik mogao biti sa "i"...
Izgovori¹ li to *i* u rijeèi *or(i)jentiran*?
Ja ne. Ni u: *or(i)jentirati*, *or(i)jentiranje*, *or(i)jentacija*.
Uvijek èita¹ kako pi¹e¹, i obratno?
altazar2
2007-03-30 12:27:10 UTC

| Uvijek čitaš kako pišeš, i obratno?

Uvijek pokušavam pročitati onako kako je napisano, ali ne uspijevam.
Stalno pokušavam pisati kako govorim, a pravopis me sprječava u tome.
pApAk
2007-03-30 12:40:27 UTC
Post by altazar2
| Uvijek èita¹ kako pi¹e¹, i obratno?
Uvijek poku¹avam proèitati onako kako je napisano, ali ne uspijevam.
Stalno poku¹avam pisati kako govorim, a pravopis me sprjeèava u tome.
... reèe Vuk ;-)
Ivan Delac
2007-03-31 14:32:15 UTC
Post by altazar2
Uvijek pokušavam pročitati onako kako je napisano, ali ne uspijevam.
Onda imaš problem jer se se neke riječi u hrvatskom ne izgovaraju onako
kako se pišu :)
http://open.geof.hr/~idelac
franc
2007-04-01 20:25:16 UTC
A jeba ga ti.. onda pi¹i Hrvacka..
altazar2
2007-04-01 20:34:16 UTC
"franc" je napisao...

A, tako mi je najljepše. Hrvacka je prvak svijeta loptanja u vodi!
Lurker
2007-04-01 20:39:54 UTC
Post by franc
Post by altazar2
Uvijek poku¹avam proèitati onako kako je napisano, ali ne uspijevam.
Stalno poku¹avam pisati kako govorim, a pravopis me sprjeèava u tome.
A jeba ga ti.. onda pi¹i Hrvacka..
Nije nego Rvacka